onsdag 14. november 2007

Ida Marie|Skjønner ingenting

Men Linnea, skulle ikke du skrive dine ti lykkelige punkter? Nå føler jeg meg som en masete mor. Du trenger selvfølgelig ikke, men er det meningen at jeg skal skrive om skisport nå? Jeg vet ikke altså... Skisport på tv hjelper veldig mye mot fylleangst, det er det umulig å legge skjul på.
- Hans Petter Buraas og Aksel Lund Svindal er eksempler på to veldig kjekke menn som driver med skisport.
- Trysil, Hafjell og Beitostølen er eksempler på de stedene jeg har stått aller mest på ski.
- Beitostølen er eksempelet på en skibakke som tar veldig kort tid å kjøre ned, men som allikevel er gøyal.
- Skisport gir en mulighet til å dra på afterski, noe som er en veldig morsom aktivitet, men det er ingen hemmelighet.

Skisport var kjedelig! Kan jeg få et nytt stikkord Linnea?

Ingen kommentarer: