onsdag 14. november 2007

Ida Marie|Skjønner noenting

Oioi...Ja, det innlegget ble jo plassert på et veldig rart sted.
Jeg ser jeg har to ting å svare på...shit. Hjelp. Kjente meg ikke så veldig motivert for det. Jeg har nemlig sovet altor lenge idag, fordi jeg kan, men det gjør allikevel ikke at jeg ikke får dårlig samvittighet. Jeg har forresten også lest ferdig en bok som jeg begynte på mandag kveld. Også leste jeg ferdig en bok jeg begynte på isted, "Hva skal vi med stjerner nå?" Fantastisk bok, jeg hulket gjennom ihvertfall halve. Føltes ganske patetisk, det er ikke meg å grine noe særlig.

Yndlings tv-serie:
- Jaja. Er en slave av titteboksen mellom oktober og mars. Mellom april og september ser jeg svært lite på tv. Ikke på noen ting egentlig. Han skinna har jo selvfølgelig møtt meg i tv-perioden, han tror jeg er en slave. Det hender når vi ikke er sammen, at han sender meg en sms for å spørre om det går noe spennende på tv. Som om jeg er tv-guden og vet det. Desverre svarer jeg alltid, og han blir som regel fornøyd med svaret han får. Han tror jeg er selve slaven.

Men nå må jeg gå på jobb...Skal prøve å skrive mer i kveld! Ciao

Ingen kommentarer: