torsdag 15. november 2007

Ida Marie/Here we go again

Ble jo ikke ferdig forrige gang. Temaet er det jo Linnea som har valgt, og hun er veldig opptatt av å analysere sms-er. Jeg tror kanskje hun kunne blitt ansatt som analytiker for netcom eller telenor. Frusterte unge kvinner kunne ringt inn, eller sendt en mail med sms-en de ikke forstod, og så kunne Linnea analysert frem og tilbake.
Jeg syns jeg fikk et skikkelig juksetema. Det er jo Linnea sitt hjertebarn dette med sms. Av erfaring har jeg lært at man ikke skal ta alle sms for god fisk. For en måned siden skrev jeg en sms til han skinna. Den var over gjennomsnittet hyggelig, noe sånt som "Hei søten! Når kommer dere? Jeg har pakket ferdig. Nuss fra meg", og så fikk jeg noe sånt som det her til svar: "Kommer om 30 min. Klem" Kleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem? WHAT? Etter at det hadde gått ca 30 min dukket den skinna og den hyperaktive (en kompis av den skinna, som driver på med en venninne) opp. Jeg inisuerte(eller korleis det skrivast) at jeg var irritert over sms-en. HINT-HINTET til han skjønte at det var noe galt med svaret hans. Jeg var i denne perioden veldig usikker på om han var keen, selv om jeg nå ser at han var og er. Etter at han forstod det, så spurte han hva han hadde svart? For det var den hyperaktive som hadde svart for ham. Så enkelt kan det rett og slett være!

De fleste gutter svarer faktisk det de mener, minus pappaguttene. De vil svært ofte ha i pose og sekk. Det er et samlergen klysegutta har opparbeidet seg. "Hvis jeg ikke får hu digge med de store puppene og de lange bena, så kan jeg nøye meg med den halvdigge så lenge." Sånn er det.

Jeg gidder ikke en gang å gi deg samme tema tilbake, for du snakker så mye om sms til vanlig.
Linnea, ditt nye tema er... (tromme,tromme,tromme) HUBBA BUBBA eller KATHRINE SØRLAND(HAHA) eller ISTE.
Gjorde det ikke lett for deg nå kanskje...Du får klø deg litt i skjegget, et eller annet moro blir det nok.
Ord opp!

Ingen kommentarer: