fredag 16. november 2007

Ida Marie/Forbanna

Vet at jeg har skrevet alle de siste innleggene, men nå er jeg irritert. Smøg meg halveis ubemerkelig ut av en armkrok, og vekk fra et bein som lente seg på låret mitt. Den skinna gjør det jeg ikke liker, IGJEN. Og selv hvor mye han vet at jeg ikke liker det, så gidder han ikke å skjule det... Enda mindre enn før. Og for andre gang i kveld.
Jeg blir så irritert at jeg har lyst til å bæsje i bleie, sånn som Kristoffer gjorde på tv på torsdag. Og så skulle jeg faenmeg ønske at han kunne tørka det opp etterpå. Ja faktisk.

Også skulle vi egentlig på firmasamling og standup-show i morgen, men så var enkelte for unge til å være med, og det er greit. Men da er et par stykker avgårde i morgen på snikfirmasamling på samme standup-show, slik at vi må utsette firmasamlingen til en annen dato og et annet sted. Hva om vi hadde lagd planer hæ? Nei, bedre at enkelte får nytt standup-showet... IRRITERT!

Ingen kommentarer: