torsdag 22. november 2007

Sofie/Mø sjæl

Ja, her er jeg, det nye tilskuddet. Midt mellom jordbæruka og kjærlighetssorg.. Mitt neste innlegg vil bestå av masse masse informasjon om meg, men her er en liten smakebit:
Sivilstatus: Singel
Kjærlighetstull og overdreven analysering? JA
Favorittsitater (Ett utdrag):
- Jeg var så full at jeg var overbevist om at jeg var edru, Jan Simonsen.
- Livet er det som skjer når du er opptatt med å planlegge andre ting, Carrie Bradshaw.
- MØ SJÆL, reklame for Netcom.
- Ikke visste jeg at alle disse dagene som kom og gikk, var livet, ukjent.

1 kommentar:

Anonym sa...

Veldig bra Soffi. Som fra nå er ditt nye kallenavn, hvis du ikke blir veldig sur da... Velkommen, velkommen! Flaks at vi sitter ved siden av hverandre alle tre da, og ikke snakker sammen, men heller skriver kommentar. Men sånn er det i denne interaktive hverdagen. Og du har blindeskrift på pcén. Hvis du ikke skjønner noe nå, siden jeg har normal skrifttype SÅ KAN JEG GODT SKRIVE MED CAPS LOCK PÅ. BARE I TILFELLE DU IKKE SKJØNNER DETTE. OVER OG UT. TUT OG STUT.