torsdag 22. november 2007

Ida Marie/Masekopp

Jeg vet at jeg er en masekopp. Litt ivrig på skrivinga. Men igår kjedet jeg meg maks, så det er unnskyldningen min. Og idag er jeg på skolen, det er jo også en unnskyldning. VI SKAL LAGE HJEMMESIDE. Halloooo... Det er så urelevant syns jeg at det hadde vært mer relevant å studere røntgenbilder, ihvertfall nesten.
Å, Mac har så digge taster. De er litt uvante, så jeg skriver litt sakte, også bommer jeg hele tiden på tastene, de er så "lave". Jaja...Spennende, spennende!

Idag har det vært revolusjon for følelseslivet mitt. Først og fremst fikk jeg en sms rundt klokka åtte i morges. Den var selvfølgelig fra den skinna. Igår kveld/ettermiddag var jeg helt på tuppa. Jeg tenkte på han hele tiden, ble helt sprø! Savnet og savnet, og felte en liten tåre i selvmedlidenhet. Jeg hadde så lyst til å ringe ham, jeg hadde så sinnsykt lyst!
Men så fikk jeg som nevnt en sms. Egentlig kunne jeg sove til ni idag, men jeg klarte ikke å sove, ble helt dårlig. Sms-en var som følger: "Hei. Kommer med rocky etterpå. Savner deg masse. Tenker på deg bare jeg ser snø. Vet ikke hvorfor." (vi har sett Rocky 1-4, og det er Natalie sin boks, så den må leveres tilbake) Det kan ikke beskrives som noe annet enn en ganske deprimert sms. Og jeg ble ganske deprimert jeg også, selv om jeg i grunn var det fra før. Men så skjedde det noe uventet! Først gikk jeg ned trappa til badet, og så skadet jeg meg oppå foten, vet ikke hvordan, og så gikk jeg på toalettet. Og jeg hadde fått jordbæruka(mens)!! Jeg er så ustrukturert at jeg ikke ante at jordbæruka stod på trappene. Og det hører til historien at jeg går inn i et skall og nesten bli svartkledd Emo-kid to dager før jordbæruka. Så da er det vel ikke sikkert at jeg lider av så kraftig kjærlighetssorg allikevel kanskje?
Det løfter ihvertfall humøret betraktelig hvis jordbæruka har skylda.

Tenk om den skinna leser bloggen? Hjelpes. Jeg tviler på det, har ikke intrykk av at han er en stor bloggleser, men jeg har skrevet littegrann to ganger mens jeg har vært hos ham. Blant annet når jeg var så sint over det han gjorde to ganger på en kveld på fredag. Også har jeg nevnt at jeg og Linnea har laget en hemmelig blogg... Det var jo ikke så smart, men jeg sa jo ikke hva bloggen het.
Og han er forhåpentligvis ikke så rar at han sjekker loggen eller går inn på siden hvis den kommer opp når han trykker www... HÅPER JEG. Gulp.

NYHET!NYHET!NYHET!NYHET!
Vi har fått en ny blogger i vår lille jentekveld-sfære. Joho! Det nye tilskuddet skal straks presentere seg selv... Så *trommevirvel* Velkommen!

Ingen kommentarer: