onsdag 21. november 2007

Ida Marie|Kjeder seg

Favorittbloggen min er http://www.tinesboble.blogspot.com/, og hver gang jeg leser samtalene mellom henne og diverse venner/familiemedlemmer ler jeg høyt.
Jeg prøver ikke å kopiere Tine, men jeg innså isted at jeg måtte skrive ned en samtale. Håper den kan glede andre, for tross min smådårlige samvittighet, så underholder mamma ganske mye. Kanskje bra at hun skal på vinkveld med venninner i kveld, for da kan hun sikkert snakke om det. Hehe...

Mamma(M): Vet du hva Ida Marie? Jeg er ikke sikker på om jeg orker å lage pakkekalender i år.
Meg(IM): Jooooo...skrik vræøøø¨lfgjklø (rive seg i håret)
M: Nå har jeg kastet såpedispenseren på badet.
IM: Og...? Det var jeg som kjøpte den
M: Det var min julegave ifjor, nå er den ødelagt. Husker du at du kjøpte en ullgenser til pappa? Og jeg fikk en såpedispenser, som egentlig er til hele huset...
IM:......
M: Tenk på det du(mens hun smiler, jeg ble litt redd)
IM: Du skal få ullgenser til jul, eller noe annet sånt. Men du er vanskelig å kjøpe til! Pappa skal få ny såpedispenser
M: Du vet at hver gang jeg har sett dispenseren, så har jeg tenkt på det?(HJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP. )
Men men. Flaks at hun ikke sa det i januar da...:P Men hun valgte heller november, jeg syns nok det er litt sent. *Dårlig samvittighet*
Men der snakket hun seg ihvertfall fint vekk fra pakkekalenderen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja sånn kan det gå. Du må nok kjøpe en bedre gave til moren din denne jula. Kanskje en ullgenser?

Pølseprat sa...

Holder en knapp på ullgenser ja!