tirsdag 4. desember 2007

Ida Marie/Takin` control

Yes yes yes! Nå tar jeg kontroll over dette kaotiske kjærlighetslivet en gang for alle. Har slettet alle søte meldinger fra han skinna, og jeg har slettet mobilbilder av ham. Jeg er en sterk kvinne, med noen svake punkter... For jeg har foreløpig ikke klart å slette to bilder han har sendt til meg, men de er så pene, at det skjønner vel alle. Det tar tid å slette pene bilder av gammel flamme. Men to av de bildene jeg faktisk slettet er ganske pene, og han er litt naken på det ene. Det holder kanskje med detaljer nå. Poenget er ihvertfall at jeg lever under slagordet "girl power" i disse dager. Yeah.
Føler for å rable ned en del av en viktig sangtekst... Fest setebeltene. Høhø!

Mulig at teksten ikke matcher historien, men den gir riktig følese når man skal ta kontroll!

Aretha Franklin - RESPECT

What you want
Baby I got it
What you need
Do you know I got it?
All I`m askin`
Is for a little respect when you come home
When you get home
Mister!

Flaks at denne bloggen er hemmelig, ingen vet at det er jeg som fabler og babler om respekt og kontroll og mitt tafatte forsøk på å jobbe meg ut av meningsløs kjærlighetssorg.

Lebestift med lovehearts er så godt! Og jeg klina med en som var kjempekjekk på lørdag. Tar kontroll ja...

Dette innlegget var for dumt. Men sånt kan skje den beste. Word!

Ingen kommentarer: