tirsdag 13. november 2007

Linnea / Sistah in Crime

Linnea is in the building

Pølseprat og Singelliv… Here we go. Nå har jo med medsammensvorne skrevet et innlegg allerede, og det her føles egentlig litt som å hoppe etter Wirkola… Ida Marie er en litt mer erfaren blogger enn det jeg er, og når det kommer til å skrive underholdene og morsomme innlegg så har hun jo nå startet bra syns jeg. Men men.. Som Ida Marie sa, så er det jo ikke en revolusjon vi skal få i gang, men blogging skal det i hvert fall bli. Så får vi se da, hvordan det går.

Nå skal jeg da, Ida Maries "medbloggerskes Sistah in Crime” (som jeg så fint ble kalt) fylle mitt såkalte jomruinnlegg med informasjon om meg selv…


Navn: Linnea ********

Alder: Har noen år på baken nå, men er i begynnelsen av 20åra. Det skal nevnes at Ida Marie ER eldre enn meg, har hatt litt lengre tid til å gjøre en del på, det inkluderer erfaring fra både fyll og mannfolk! Du har et forsprang…

Interesser: Spise, dusje, kafè, venner, skravle, en fest i ny og ne, danse (sånn hvis jeg er i det rette humøret. I hvert fall når det kommer til dansing ute… hender jeg tar en dans på ”stuegulvet” en gang iblant, noe som sikkert er veldig underholdene for naboen, ettersom jeg har gardiner man kan se igjennom...), dra på konserter, høre på musikk sånn ellers..i-pod og sånn… (musikk er bare helt genialt)….

Yndlingsfarge: Utrolig teit spørsmål syns jeg egentlig…Aldri likt dette spørsmålet jeg… Jeg har faktisk ingen favorittfarge.. liker blå, svart, rød, grå, brun, hvit, noen grønnfarger…. Jeg liker ikke rosa…

Gjør: Det samme som Ida Marie… faktisk… det er vel sånn vi kjenner hverandre… Studerer noe med media. Som nesten alle andre også gjør. Jobber frilans for noen… pluss at jeg reiser rundt med et band… spiller ikke selv og er ikke groupie…men jobber…

Helter:
- Else K. Furuseth - Den fantastiske dama uten R, hver hverdag på P3 mellom tolv og ett. Men når sant skal skrives så kjenner jeg ikke så veldig godt til denne dama, men ettersom det Ida Marie har sagt og vist meg, så begynner hun å få litt heltestatus hos meg også…

- Min kjære bestefar. Bestefaren over alle bestefedre! Uten tvil!

- Michael Scofield ( Wentworth Miller) Min helt. Mystisk og så utrolig snill… Asså hvem gjør det der for broren sin??! Men samtidig som han er den snilleste og beste, så er han bad. En bra blanding!mmmm

- Ida Marie, faktisk… Tro det eller ei, så fikk du litt heltestatus etter dette innfallet og det første innlegget ditt.. Du overrasker tilstadighet.

- Min kjære Mr. Gray… At den mannen fortsatt er oppegående etter å ha levd det livet han har gjort… det gjør han til min helt

- Harald Rønneberg må jo være litt helt, ettersom han har gjort utrolig mange ting han IKKE kan. Tøffing det der asså..

- Ellers så har jeg egentlig ikke så mange helter… har aldri tenkt over det med helter jeg… kanskje jeg burde tenke over det med helter?

Drømmemann: Hm… Michael Scofield er en ålreit drømmemann… Hvordan skal egentlig drømmemannen være? Hmm… Ida Marie har jo klart og tydelig gått gjennom sine ekser, men jeg tror rett og slett jeg skal hoppe over den for denne gang… Først må jeg finne ut hvem eksene mine er..hehe.. neida.. huff, alt for sent til å sitte og gjøre det her egentlig, men jeg må jo henge med…

PS: IDA MARIE??! Hva er greia med Erik Thorstvedt????!


Det som kjennetegner vennene mine: De er til å stole på (tror jeg). Er morsomme, snille, blide og med på min humor… Tar meg for den jeg er. Er glad i meg:) Men jeg har egentlig mange forskjellige venner jeg… og jeg er veldig glad i alle sammen!!!

Favorittmusikk: Det kan jeg faktisk ikke svare på… Jeg liker veldig mye, og på i-poden er det en salig blanding av det meste… Men ekke så fan av klassisk og det jeg kaller ”dunk-dunk-musikk”… For tiden går det i The Quireboys og John Mayer.. men dette varierer asså… Er alt fra blues med Vaughan og Vidar Busk til Eagleslåter - listepop - Timberland - Hellbillies - Quireboys… Jeg er rimelig ”altlyttende”…


Engasjerer meg:(stort sett ting jeg misliker, eller egentlig ikke.. bare noe av det..) Mennesker, musikk, rasisme, nazisme, de som absolutt skal inn på bussen før folk får gått av(!!!!) Hotell Cæsar (jeg misliker ikke hotell cæsar) Jeg tror jeg må skrive mer her senere… nå sovner jeg snart…

Gjør meg glad: (ting jeg liker) Vennen mine, musikk, sol og sommer, kjærlighet, ”yrkessjåføren”(En som om dagen alltid får meg til å le og smile uansett hva slags humør jeg er i), julebrus, mammas pakkekalender i desember, ferie, familiemiddager, lønning, penger fra lånekassa ( skål for lånekassa) , Quireboys, flørting, taco, Pepe’s (en restaurant i utlandet et sted), romjula, gode kvelder på byen med akkurat passe alkohol innabords, julebord….zzzzzzz…. hafjell….zzzzzzzzz….. Nå sovner jeg… takk for i kveld… Kommer sterkere tilbake! Lover!

Ti gode minner kommer… du må foreløpig tenke over dine også I.M! Så jeg sender denne stikkordpinne right back at ya!

En eller annen tv-personlighet, eller radio-personlighet, eller en forfatter, sa at hvis man har ti (eller et lignende tall) gode minner, da er man lykkelig... Da er stikkordpinnen sendt til min kjære medbloggerske; Har du ti gode minner? Name them.

Nok for denne gang! zzzzzzzzzzzzzzzzz

Ingen kommentarer: