tirsdag 13. november 2007

Linneas 10 bud!

Sivilstatus,ja...:

Haha… Jeg er jo singel da. Har jo hatt mine forhold tidligere jeg også, og et som varte i 2 år som liksom var mest seriøst.. vært singel i litt over 1 år nå, men har vel egentlig fått dosa mi med mannfolk for det kan man si…Uten at det skal misforståes… Men det er liksom alltid et eller anna styr da…Jeg finner liksom de jeg skal ”redde”.. hjelpe dem litt.. jaaa,lurt?! Nei! Men det er som Ida Marie sier. ” det er noen ugler i mosen”…

Men jeg er jo singel, trenger kun å ta hensyn til meg selv, kan flørte med hvem jeg vil, men skulle drømmeprinsen dukke opp, og komme ridende på en hvit hest, i en volvo, i en trailer (!) eller sitte foran meg på t-banen, så er jeg absolutt klar for det… I’m ready!

Ang nye punkter! Jeg syns vi skal ha hvilke tv-program vi ser på mest jeg… og hvorfor vi ser på akkurat dem…Det er visse serier som bare preger livet mitt.. jeg blir avhengig… av og til har jeg faktisk begynt å lure litt på meg selv, om jeg trenger hjelp….(?)

Tv-serier: Prison Break.. serien over alle serier…Tror jeg. Uansett da, så er jo denne serien helt herlig. Du har Wentworth, som jeg jo har nevnt tidligere, og spenningen og ja – det er bare herlig. I jula i fjor så jeg hele sesong 1, og jeg satt da oppe til klokken fem om morran og så på. Jeg kunne virkelig ikke slutte. Det hele endte med at jeg så Wentworth over alt… Jeg gikk i byen og jeg var sikker på at jeg så han, noe som egentlig ville vært veldig merkelig ettersom hvor jeg er fra. Men uansett da. Jeg drømte om han og hele serien hver natt, og tenkte egentlig på den hele dagen også. Tilslutt skjønte jeg jo at det hadde bikket litt over. Nå har jeg et OK forhold til serien, kanskje ikke helt på normalnivået enda, men men.. Det samme gjaldt egentlig O.C også, men ikke i fullt stor grad, selv om jeg ble helt ødelagt etter visse episoder.. Så er det cæsar da, heller ikke bra. Jeg har kommet inn i en dårlig greie med å se på morgendagens cæsarepisode hver dag, og i tillegg så ser jeg på den igjen den dagen den går.. tragisk?ja!... Serier er en skummel greie.. kanskje jeg skal la være å se på TV? Da trenger jeg jo ikke å være redd for NRK og tv-lisensen lenger heller…

De ti punktene!

1: Mallorca 2001.
En fantastisk ferie, hvor jeg møtte en herlig svensk gjeng Vi var sammen hele tiden i 14 dager, og jeg ble ufattelig forelsket i den kjekkeste svensken jeg noensinne hadde og kanskje har sett … Men han var interessert i ”hun blonde”. Jeg ble den som han pratet om alt til, og spurte meg om råd og sånn… Men jeg syns egentlig det var helt greit jeg. Så forelska var jeg. Når han dro meg litt lenger unna de andre når vi gikk de dagelige rundene våre rundt ferieanlegget, og holdt armen sin rundt meg og fortalte meg om hvor mye han likte ”hun blonde” og ” hur ska jag få henne til at tycka om mej?”, så tenkte jeg ikke på hva han sa, bare at han holdt rundt akkurat meg. De andre dro før oss hjem, så vi var bare 4 stk igjen. Jeg var glad når ”hun blonde” dro. Glemmer aldri den siste kvelden hvor vi satt på benkene og min drømmeprins fortalte meg om de forskjellige stjernene på himmelen, og jeg husker så godt da han viste meg orions belte. Har alltid hatt et spesielt forhold til orions belte fra den kvelden…

2: Køyeseng
Når jeg fikk køyeseng. Jeg hadde ønsket meg det sååå lenge, og en dag kom det en bokselger på døra hjemme. Mamma åpnet aldri for selgere men syntes at denne mannen var en kjekk kar (noe jeg skjønner når jeg ser gamle bilder egentlig..hm, rart) Denne mannen satt hos oss da i tre timer, og etter hvert begynte han å komme oftere og oftere. Så flyttet han inn, og ikke lenge etter hadde jeg en køyeseng. Fantastisk mann. Han er for så vidt hos oss fremdeles:)

3: Alle møtene med artistene jeg har møtt.
Nevner noen, Tower of Power, Al McKay Feat. The Earth Wind & Fire Experience, CC-Cowboys, Turboneger, Quireboys, Blues Brother, Kool & The Gang, Solomon Burke, Kid Ramos og Mannish boys, Thomas Dybdahl, Joe Cocker, jim stark + +.. men disse opplevelsene har vært uforglemmelige, og utrolige på hver sin måte.

4: Kysset av min første ånkelige kjærlighet/forelskelse
Jeg hadde likt fyren i et og et halvt år! Glemmer aldri den dagen vi kysset første gang… Det ble aldri oss da, men jeg glemmer han aldri og hjertet mitt banker litt fortere når jeg ser han den dag i dag. Åååh!

5: Når jeg fikk pusekatten min
Husker veldig godt den dagen. Jeg hadde vært hos pappan min den helga, og kom hjem til verdens nydeligste kattunge.

6: Når jeg flyttet for meg selv etter å ha bodd 2 mnd med en anna en…
Trenger ikke å gå mer inn på det, men det var ubeskrivelig godt å få sitt eget sted. Husker den kvelden / natta. Det var 1.desember. årets første julebrus var åpnet og jeg drev lenge med å ordne og gjøre det fint på den lille hybelen som bare, bare var MIN

7: Barnehagen
Ganske mange gode minner derfra, men det er bare det at jeg elsket å være i barnehagen. Og jeg og min onkel (ja,faktisk) vi var sååå gullunger. Det var vi i koret vi sang i også. Der fikk vi lov til å være forsangere. Det glemmer jeg aldri. Jeg tror jeg mistet den gode sangstemmen min på den tiden, for nå synger jeg bare i dusjen stort sett.. noe som er best for alle tror jeg.

8: Min første frilans-sak
Åå, så herlig det var å se min første sak på trykk. Det var artig. Og så gikk det egentlig bra også…

9: Når jeg og min bestevenninne ble bestevenninner.
Var 9 år, det var vinter, lagde hytte med glava og det klødde noe så utrolig. Men jeg spurte da om vi skulle være bestevenninner, og det ble vi. Vi er det fremdeles.

10: LAS VEGAS
What happens in Vegas, Stays in Vegas….

Jeg stopper på 10 jeg. Har jo flere, men nei… de er mine. Kanskje Ida Marie får vite noen flere etter hvert, men me får sjå.

Så er det stikkordspinnen- Denne gangen blir det: Hva er greia med å ikke svare på melding? Være treg med å svare på melding? Hva er greia med jenter og det å analysere? Det er bare noen stikkord. Og Ida Marie, du VET hvorfor jeg sender denne pinnen… Dette temaet opptar meg ganske voldsomt om dagen…

Ingen kommentarer: